lørdag 1. oktober 2011

Gjeste Designeren for Oktober 2011

For denne månedens Gjeste Designer, har vi fått med oss ei søt jente ifra Ålesund.
Hun lager for det meste kort, men lager utrolig søte og flotte layouter også :D
Ta gjerne en titt innom bloggen hennes for å kikke litt på det flotte hun lager, setter hun helt sikkert pris på :D
Hun er også med i Design Teamet til Vintage Udfordring, og er ei herlige jente å jobbe ilag med!

Her kommer det en liten presentasjon av henne selv:

Henrikke Rødal

Jeg er en 20 år gammel jente som heter Henrikke. For tiden er jeg så heldig at jeg går på University of Sunshine Coast i Queensland i Australia. Jeg er vel over gjennomsnittlig glad i papir, lim og blomster. Det er kjempe kjekt å ha fått vært GDT for Kort O Mania og jeg har kost meg masse med oppgavene.



Photobucket

3 kommentarer:

Henrikke sa...

Hei!

Takk for en hyggelig presentasjon. Jeg er nok ikke fra Sogndal, men fra Ålesund. Veldig viktig :) Haha :P

Klem fra Henrikke

Linda S. L sa...

ups... skal fikse det hi hi (tok en liiiiten råsjans da du hadde gått på skole der, husket jeg :P
klem

Anonym sa...

steph curry shoes
kobe shoes
off white nike
yeezy 500
supreme clothing
yeezy 350
off white
air jordan
off white t shirt
moncler outlet