mandag 28. februar 2011

Gjeste Designeren for Mars 2011

Hege Sivertsen

Presentasjon:
Jeg er en jente på 30 år, som bor i Kristiansund på Nordmøre. Heter som dere
ser over, Hege. Men i utfordringer/forum etc, går jeg under navnet HegeGS.
I ungdomsårene testet jeg mange ulike hobbyer, alt fra brodering til glassmaling og decoupage.
Før jeg i 2008 fikk øynene opp for kortlaging.
Da falt ting veldig på plass,og nå har det blitt min hobby med stor H og rekreasjon!
Jeg lager mest kort, esker etc, men det hender jeg slår til med noen LO'er og andre ting innimellom.
Er nysgjerrig på det meste, og prøver stadig nye ting og stiler.

Stilen min kan nok beskrives som enkel og grei.
Det er veldig skjeldent at jeg lasser på med pynt på kortene mine, men det er som regel
involvert minst et tekst-stempel på det jeg lager.
Metallpynt fra korthobby.no og halvperler er også ofte representert i prosjektene mine.
Stempeltrykkene mine fargelegger jeg med Promakers.

Jeg greier meg ikke uten:
Distress Inc putene mine, embossingpulcer (gjerne blankt), dies og pucher, blomster, fine stempeltekster,
motiver i form av stempeltrykk eller vintage bilde.
*
Ta dere gjerne en titt innom Heges blogg for å titte på alt hun lager

Ingen kommentarer: