onsdag 1. desember 2010

Utfordring 29

God formiddag alle sammen og velkommen til ny måned og NY Utfordring her på Kort O Mania :D
tusen takk for alle de super flotte kortene dere sendte inn til vår forrige utfordring. så knall morro å se så mye herlige og flotte kort og innsider/baksider :D
Vinneren er kåret og hvem det er, kan du se i forrige innlegg, her :D

Idag skriver vi 1 Desember, og vi alle satt vell mer eller mindre å pakket febrilsk inn kallendergavene til ungene igår, til langt på natt sant?? hehe
Det nærmer seg i hvertfall Jul med stormende skritt, og i ånden av Jul tenkte vi at vi skulle gi dere en enkel og grei Utfordring denne gangen;

Dere skal rett og slett lage et Julekort! :D


Slå dere løs og kreer! Vi gleder oss til å hoppe rundt for å se på deres lekkre Jule kreasjoner :D

Premien er 4 valgfrie digitale stempelmotiv, sponset av herlige Meljen's Design! :D

Vi er så heldige og får bruke Meljens Design Motiver også denne gangen :D
her er Design Teamet sine kreasjoner;


Gjeste Designer - Tine E. Solberg Kristiansen aka Tinemor

Har brukt motivet; Frufru fairy Joy
Flere detaljer kan du se Tines flotte blogg; Tinemors kort


DT - LeneHar brukt motivet -Firefly Fairy-




DT - Nelle
Har brukt motivet; Acorn Mouse


DT - LindaHar brukt motivet; -Firefly Fairy-


DT - Jeanette

Har brukt motivet; -Firefly Fairy-


DT - Trine

Har brukt motivet; Acorn Mouse


DT - Lisette
har brukt motivet; Christmas Cupcake

DT - Guro
Har brukt motivet; Frufru fairy Joy


DT - Heidi
Har brukt motivet; Christmas cupcake



Link ditt bidrag opp med dirkekte link til Mr. Linky innen 14. Desember klokka 20:00
Fra en blogg eller et åpent galleri :) Har du ikke blogg ol, kan du sende ditt bidrag på mail til kortomania@gmail.com (mrk ditt bidrag med navn og utfordring)


14 kommentarer:

Caroline sa...

Hei hei :)
Jeg har ikke vært med på utfordringene deres før, men nå har jeg prøvd meg! Men hvor finner jeg denne mr. linky da? :)

Linda S. L sa...

au da hi hi
jeg har helt glemt mr. linky!!
skal legge den inn med engang :D

så gøy at du vil være med oss, gleder meg til å se hva du har laget :D
klem fra meg

Ellinore sa...

Her kommer et litt annerledes julekort....med fyrstikkeske....bak er det lomme med tags....for og kunne skrive en hilsen....håper det duger....

Scrappellen sa...

så mange flotte DT bidrag da og for en kreativitet dere har!:)
Klem, Ellen

Nina Macaulay sa...

Wow så nydelig DT Kort,
Og Så Utrolig søtt Guest Designer kort!!
Kjempe inspiring :O)

God helg!

Hilsen Nina x

Merethe sa...

Masse flotte kort fra design teamet!
Jeg er nok ikke på det nivået, men jeg deltar med mitt ;)

Janniche Drivdal Eriksen sa...

nei nå er det lenge siden jeg har vært på en utfordring hos dere!
så nå var det på tide igjen
så flotte bidrag dere laget!
klem

Iren sa...

Tusen takk skal dere ha for en kjekk utfordring denne uka :o)

Og så flotte DT bidrag det er :o)

Klem

Hannapanna sa...

Underbara kort från design teamet. Kram, Hanna

Anonym sa...

Wow, du är otroligt duktig och gör så fiina kort!

MVH Jenny Eriksson
erikssonjenny@hotmail.com

Karina Bunkenborg sa...

Sikke skønne ting som designteamet har lavet og ikke mindst alle jer andre der er med i konkurrencen.
vh Renne

Anonym sa...

hi there! such lovely cards! I've entered one into your challenge: please disregard my entry #87 as it is a link error...
-Tammy

Eline sa...

Lekre kreasjoner fra DT!!!
Jeg rakk jammen å delta denne gangen også.. Krysser fingrene
Har endelig fått tid til å lage julekort, og da er det bare å få opp farten om familien skal få hjemmelagde kort i år =D
Ha en fin dag.
klem

Anniken sa...

Rakk enda et bidrag i siste lita!!!

Her var det mye lekkert, blir inspirert til å lage flere kort nå :)