torsdag 16. oktober 2014

Utfordring#117 Brettekort/ folding card

Håper alle har det flott i høstmørket  og sitter inne og koser dere med scrapping og andre høstsysler

Så over til denne gangs utfordring.
Vi har kalt den bretting,  det vil si  det skal være mer enn en brett på prosjektet ditt.

This time the challenge is folding cards.
We want to see more than one fold on your project.

Denne gang er det vi i Sissel som sponser dene flotte premien til den heldige vinneren.




Vi har også med oss korthobby.no som gir en liten overraskelse til våre  3 favoritter=) 

 



Vi kan endelig presentere de to siste  dyktige jentene i teamet våres. Vi har gledet oss masse til å presentere dem for dere. Vi vet at de kommet til å inspirere dere masse i tiden fremover.
Her kommer en liten presentasjon fra dem begge to.



Hei :-)
Jeg heter Astrid Magnussen, er 51 år, og bor i Førde i Sogn og Fjordane. Det er ca. 8 år siden jeg begynte å lage kort, og jeg elsker den roen og kosen det gir meg å få bruke kreativiteten min i denne hobbyen.  Ja det er rene terapien :-)  Stilen min varierer og jeg liker alt fra C & S til lag-på-lag, og fra sarte pastellfarger til sterke klare farger.
Men de siste årene har jeg blitt mer og mer glad i vintage-stilen. To ting går igjen i kortene mine og det er halvperler og dies!!!  Kan ikke få nok dies og perler må jeg bare ha :-)
Det går mye i kort hvor jeg liker å prøve meg på nye bretteteknikker jeg kommer over, men jeg lager også esker m.m. Tar gjerne vare på tomme glass og papiresker av forskjellige slag som jeg kan dekorere. Jeg synes det er spennende å prøve ut nye teknikker innen denne hobbyen. Her blir en aldri utlært for det er alltid noe nytt en kan prøve ut.

Til å fargelegge motivene mine så bruker jeg Promarkere. Trives godt med de tusjene selv om jeg absolutt har et stort forbedringspotensiale når det gjelder fargelegging.

Gjennom denne hobbyen har jeg truffet mange koselige mennesker og knyttet nye vennskap. Å dra på treff gir meg mye glede og inspirasjon.
Jeg er stolt og glad over å få være en del av Kort`O`Manias flotte designteam og gleder meg til å starte opp:-)  Håper jeg kan være til inspirasjon for andre med mine bidrag.

Astrid!




Hei.
Jeg heter Siri og er 38 år.  Jeg er opprinnelig fra den vakre bygda Voss, men bor nå i Førde!  Når minste jenta i familien er lagt, senker roen ofte seg og da blir det ofte en tur i hobbykroken.  Det er mest kortlaging det går i, men innimellom får jeg perioder der jeg syns det er knallkjekt å lage lo’er og.  Jeg har holdt på med denne hobbyen i 4 år, så jeg er relativt ny, noe som nok viser for jeg finner hele tiden nye stiler og teknikker som jeg får lyst til å prøve.  Men gjengangere er ofte motiver som jeg fargelegger med Promarkerene mine, og gjerne kort dekorert med perler, bling og blomster!

Jeg er veldig glad for å få være med på designteamet til Kortomania, og gleder meg til å ta fatt på arbeidet!

Siri

Vi vil takke alle som søkte som DT os oss, håper å se dere igjen ved en annen gang =)



Som vanlig har design teamet laget flott inspirasjon til dere.
ta også en titt i bloggen deres =) 






Photobucket

1 kommentar:

Anonym sa...

Motorcycle accessories are an important aspect that is very supportive of your motor speed. Use of bad parts will not give

a good warranty on the power of your motorcycle use. It may be very cheap price but you’ll find the quality is not as good

as the original parts manufacturer Honda output. Wholesale Honda motorcycle parts If you want a discount Honda motorcycle parts then you can get directly

to the authorized Honda dealer that will provide optimum service to repair all types of vehicles.