tirsdag 1. mai 2012

Utfordring 62!

''Kom Mai du skønne milde, gjør skogen aaaatter grønn!''

En nyyyydelig dag, og en flott dag å komme med en ny oppgave på :D
vi er Vår yre og vil gi dere en veldig enkel og allsidig oppgave denne deilige Vår måneden.
Vi utsetter det som vanlig ikke noe lengre enn det, så NÅ er
Det er tid for

Utfordring nr 62!


''Anything Goes! - Alt er Lov!''

...Og med det, så mener vi at du rett og slett skal lage et kort, LO, boks etc - akkurat som dere vil!! Ingen kriterier! :D 
unntatt at du kun kan delta med inntill 3 forskjellige bidrag og at du kan kun kombinere oss med intil 6 andre utfordringer (altså 6 inkludert kort o mania)

HIV DEG MED PÅ UTFORDRINGA DA VELL!! :D



Premien denne utfordringen, er sponset av:

Korthobby.no
med en pakke av de nydeligste og flotte metallpynt og charms :)
Her er våre Design og vår tolkning av Utfordringen;
Teamet er igjen så heldige å få kreere med herlige charms og metall ifra korthobby.no!!


Gjeste Designer April 2012

Design Teamet;

DT- Kirsten
Ide til gammel motorsykkel er fra en leke, som er utstilt på en Peppes Pizza restaurant. Mønsterark: Maja Design - Crea Diem -  du leva och växa. På motoren er det  brukt sølvtape, med metall under og over tapen. Mye metall er fra Korthobby og noe metall er kjøpt i England. Styret er sugerør som er forsterket med tre innvendig og dekket med metalltape.

Metall Charms: Korthobby. Stempel fra Sweet Pea Stamps, fargelagt med
Distress Ink Refill og Staedtler - Sketching blyanter.
Papir: Sandylion. Dies: Spellbinders.
 

DT- Pysselfröken
Jag har altrat en påse. Det mönstrade pappret kommer från Annette Philip Design, stämplarna och dies kommer från Magnolia. Motivet är färglagt med Promarkers och Flexmarkers. Metalldekorationerna kommer från Korthobby.


DT- Nelle

 Det blev ett dopkort från mig med papper från Inkido. Dekorerat med swirls från Magnolia, halvpärlor, ostduk, kakservett, blomma, spets och metalldekorationer från Korthobby. Dikten på insidan är utskriven direkt på det mönstrade pappret.

DT- Kjersti
 
På dette bursdagskortet har jeg brukt et PennyBlack motiv fargelagt med Copics. Arkene er de nyeste fra MajaDesign, blomster fra WOC og Kort&Godt og metallpynten er fra KortHobby. Det er et shakerkort fylt med microperler fra EKsuccess, teksten er fra KreativHobby og jeg har brukt dies fra Memorybox, Magnolia og Spellbinder, samt osteklut, blonde og hvit akvarellmaling.
DT-Karina

Jeg har lavet et kort til min datter til hendes konfirmation. Det lyserøde ternede mønsterpapir er fra "doodlebug design"  Swirl er "fanciful Flourish" die fra Cheery Lyn. Blomsterne er lavet med lille retropunch.     Den stemplede pige er fra Kenney K. og farvelagt med Promarkers. I hjørnerne har jeg pyntet med Doilies og den røde Doilie er en hvid jeg har farvet rød med promarkers.  Metal pynt fra KortHobby.no. Bogstaverne er Glitter letter stickers fra American Crafts.
DT - Linda
 Jeg har laget en gavepose, hvor jeg har brukt pion design papirer, og av sponsorsaker har jeg brukt: bildemotiv ifra PrettyDesign og alt metall er ifra korthobby.no :)

DT - Ane
Jeg har laget et konfirmasjonskort til en liten herre mann! 
metall er fra korthobby.no

DT-Jeanette:
 
 Jeg har brukt papirer fra memorybox som jeg har kjøpt fra en engelsk nettbutikk. Roser og blomster er fra Wild Orchid Crafts, pin'en også. Metallhjørne og metallhjerte er fra Korthobby.no. Jeg har sydd alle paneler. Ellers har jeg brukt en kakeserviett og litt perler for å harmonisere kortet. :) Motivet er fra Sancturated Canary og er fargelagt med Copic sketch markers.

---

For en nærmere titt og for flere detaljer av DT - sine bidrag, ta gjerne en titt innom hvert enkelt sin DT's blogg :D


---

Lenk ditt bidrag opp med en direkte lenke til Inlinkz innen 14. Mai klokka 22:00 fra en blogg eller et åpent galleri :) Har du ikke blogg e.l., kan du sende ditt bidrag på mail til kortomania@gmail.com (mrk ditt bidrag med navn og utfordring)
Vi vil og minne på om å lese våre 'små' regler før du entrer ditt bidrag :D

Tusen takk :D


mottatte bidrag pr mail:

Christina Prahl
bidrag 1


Christina Prahl
bidrag2


Christina Prahl
bidrag 3 


Paula Jeanine Ellingsen


Photobucket

--

7 kommentarer:

Irene sa...

Blir forvirret av nummereringa på utfordringa jeg. Er det nummer 59 eller 62?

nedergaard ( Lissy ) sa...

Jeg er også i tvivl om det er her der er vår tema :-) Har lagt et bidrag til udfordring 62, vår.

Papirskreppa sa...

Dere har skrevet kommentar på kortet jeg deltar med hos Kort O' Mania, at dere ikke kan godta det, da jeg deltar i flere enn fem utfordringer med det. Det gjør jeg ikke. Har lagt det til i fire andre utfordringer. Og som DT bidrag hos NSHK. Men det er ikke i utfordringen. Håper dere sjekker dette på nytt.

Tindaloo sa...

Flotte kort! Her er mitt: http://tindaloo.blogspot.com/2012/05/confirmation-easel-card-for-boy.html
Inlinkz er borte akkurat nå ~ kommer tilbake og sjekker imårra, men om den ikke er iorden da håper jeg at kortet mitt blir med :)

Guri sa...

Då var mitt 3. bidrag levert

yanmaneee sa...

lebron 18
curry 8 shoes
curry
golden goose sale
jordan shoes
yeezy boost 350
curry 6
retro jordans
golden goose shoes
supreme

Unknown sa...

replica bags vancouver browse this site d4j21i0e75 7a replica bags wholesale his explanation w7v38k2b99 designer replica luggage replica bags ebay replica bags in uk other y0q27q3h16 replica bags philippines