mandag 16. april 2012

Utfordring 61!

Våren har skikkelig gjort innmars i disse dager, og Vinteren har krampaktig prøvd å holde seg fast.... MEN Herr. Vinter må nok gi tapt for Solens kamp om varme i denne omgangen og, tror dere ikke? :)
Gresset begynner å bli grønnere, det titter opp gule, hvite og lilla blomster over alt... herlig!
Det er VÅR!
Til og med den nye Utfordringen vi kommer med idag, roper VÅR!
:D :D

Vi utsetter det som vanlig ikke noe lengre enn det, så NÅ er
Det er tid for

Utfordring nr 61!


''Danse Med Vår!!''

...Og med det, så mener vi at du rett og slett skal lage et kort, LO, boks etc - Som er Vårlig! :)
Tenk på hva DU forbinder med Våren, lyse farger? sterke farger? Gjerne bruk et motiv hvor en danser av ''Vårlig glede'' men det er etter eget valg :D
Rett og slett; Tenk VÅR! :D

HIV DEG MED PÅ UTFORDRINGA DA VELL!! :D


Premien denne utfordringen, er sponset av:



Familieskatter.no

Og av

Sew Many Cards

---

Her er våre Design og vår tolkning av Utfordringen;

Gjeste Designer April 2012
Anne Christine Berg



her er hennes tolkning av denne oppgaven:




Design Teamet;

DT-Nelle

Mönsterpapper från Maja Design och texten på framsidan är utklippt från ett Pion ark. Kakservett och "Tilda and Edwin Dancing" är från Magnolia. Metallpynt från Korthobby och blommorna är från Wild Orchid Craft.



DT Ane
Her har jeg brukt ark fra prima, gjerde og swirl dies fra magnolia,
tilda er fargelagt med promarkers og er stanset ut på spellbinder. blomster fra prima
og woc. rosebånd fra prima. perler fra inkido. og mellom hovedkort og mønsterark
har jeg lagt osteklut.




DT PysselfrökenJag har gjort ett kort där jag har använt mönstrat papper från Graphic 45, wellpapp och doilie.
Jag har dekorerat sparsamt med rosor och blad.



DT- Karina
Jeg har brugt restepapir som jeg har punchet i kanten med borderpunch fra Martha Stewart. Bladene er lavet med en die, Fanciful Flourish fra Cherry Lynn. Den runde lilla cirkel er lavet med en spellbinder "Heart Circles. Metal pynten er fra Korthobby.no. Læg lige mærke til den lille nøgle som hænger i metalpynten, sød ikk!



DT-Kjersti
Jeg har brukt et digi fra StitchyStamp som er fargelagt med Copics, papirer fra Kort&Godt, blomstene er fra Prima, petaloo og Kort&Godt, blomsterdiesen er fra Memorybox, teksten fra Stempelglede og metallpynten er fra KortHobby


DT-Jeanette
Jeg har brukt papirer fra Poppydesign og Basic Grey (fuglene), i tillegg blomster fra Prima og WOC (pin er også derfra). Bradsen er fra Whiff of Joy, og perlene fra Melissa Frances. Har også brukt en die fra Magnolia til å putte under satengbåndet som en gang ble kjøpt hos Steffens. Jeg har sydd rundt panelene med symaskinen, og motivet er Elisabeth Bell. Bien er jeg usikker på hvor er fra, er noe jeg har hatt liggende lenge. Motivet er fargelagt med Copic sketch markers.


DT - Lisette
Alle materialer er fra Papertrey Ink



Kommodekort/Sidestep card:
Digi Stempel - Anime Rocker Girl fra Kenny K. Fargelagt med Distress Ink Refill.
Papir: Panduro og 3ndy papir. Charms fra Korthobby

---

For en nærmere titt og for flere detaljer av DT - sine bidrag, ta gjerne en titt innom hvert enkelt sin DT's blogg :D


---

Lenk ditt bidrag opp med en direkte lenke til Inlinkz innen 30. April klokka 22:00 fra en blogg eller et åpent galleri :) Har du ikke blogg e.l., kan du sende ditt bidrag på mail til kortomania@gmail.com (mrk ditt bidrag med navn og utfordring)
Vi vil og minne på om å lese våre 'små' regler før du entrer ditt bidrag :D

Tusen takk :D


MOTTATTE BIDRAG PR MAIL:

Anita Brenna

Hei:)
Her er mitt bidrag til utfordringen - Danse med vår.
Våren forbinder jeg med kjærligheten som blomstrer opp. Har derfor valgt å lage en bryllupskake jeg syntes passet fint til denne årstiden.
Mvh Anita




Annfrid Jensen

 
 
Photobucket



19 kommentarer:

Hege-Annie Simonsen sa...

Finner ikke Inlinkz for å linke opp mitt kort .... HER finner dere det, i alle fall:

http://hegeas.blogspot.com/2012/04/konfirmasjonskort-til-jente-igjen.html

Ha en strålende ny uke! :D

Gunn sa...

Finner heller ingen link, men her er mitt bidrag:
http://gunnspapirpyssel.blogspot.com/2012/04/piano.html

Kjempe fine DT kort!!
Ha en super uke :))

KinesKlode sa...

Hvor er frosken? :)
Her er mitt bidrag:

http://kinesklode.blogspot.com/2012/04/kjre-konfirmant.html

Cecilia sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Cecilia sa...

Prøver igjen...
Jeg fant heller ingen inlinkz så jeg prøver å legge inn siden her:
tekst her</a

Hvis ikke den funker, så prøver jeg denne:

http://celiashobby.blogspot.com/2012/04/lo-each-moment-of-our-life.html

Klem

Iren sa...

Hei!

Greide heller ikke finne linken ;) så her er mitt bidrag

http://www.irensm.blogspot.com/

Flotte DT bidrag også :o)

Ha en fin dag :o)

Iren

Iren sa...

Hei!

Greide heller ikke finne linken ;) så her er mitt bidrag

http://www.irensm.blogspot.com/

Flotte DT bidrag også :o)

Ha en fin dag :o)

Iren

Iren sa...

Hei!

Greide heller ikke finne linken ;) så her er mitt bidrag

http://www.irensm.blogspot.com/

Flotte DT bidrag også :o)

Ha en fin dag :o)

Iren

Iren sa...

Hei!

Greide heller ikke finne linken ;) så her er mitt bidrag

http://www.irensm.blogspot.com/

Flotte DT bidrag også :o)

Ha en fin dag :o)

Iren

Linda sa...

Hei,her er linken til mitt bidrag:

http://lindamorshobbykrok.blogspot.com/2012/04/bursdagskort.html

Ha en fin uke:)

Klem,Linda

aina sa...

Hei

her er mitt bidrag til utfordring 61..

http://ainas-kortoggodt.blogspot.com/

eller

http://ainas-kortoggodt.blogspot.com/2012/04/bursdagskort-til-min-datter.html

Ha en fortsatt fin dag.

Aina

Janes rosa boble sa...

http://janesrosaboble.blogspot.com/#!/2012/04/kort-o-mania.html

er mitt bidrag, da jeg ikke skjønte oppskrifta over....

Hege sa...

Hei.
Her mangler det visst link.

Men her er BIDRAGET MITT

Klem HegeGS

Linda S. L sa...

Da er InLinkz på plass og jeg har fått lagt inn alle linkene dere over har lagt igjen :D :D
beklager forsinkelsen...
Linda

Nina Macaulay sa...

SÅ MANGE FLOTTE DT BIDRAG DAMER!!
veldig inspirerende :O))
Ha en fin uke alle sammen
Klem Nina x

Annette / aka sa...

Jeg prøver om jeg kan finde ud af at deltage på Kort O Mania for 1. gang.
Jeg er ikke sikker på, at jeg gør det rigtigt, men lægger et link:

http://minscrapside.blogspot.com/2012/04/forarskort-og-mange-gster.html

Karin Kredittkort sa...

wow, hvor er der mange flotte bidrag. Held og lykke til jer allesammen. Jeg er ikke selv så god, at jeg kan vinde.

Toi9 sa...

Hei :)
Har ett lite spørsmål, når skal dere trekke vinnere for utfordring 58, 59 og 60 ???

Kort O Mania sa...

''karin kredittkort'' - selvfølgelig må du delta, her er ALLE VELKOMNE, uansett stil og kreasjons from :D anna hver gang stemmes det og annahver gang trekkes vinner, så du skal se du kan være heldig om du deltar ;) ;)


''toi9'' - det jobbes med saken, bekalger forsinkelsene...