fredag 1. juli 2011

GDT Juli 2011

For Juli måned har vi fått med oss ei herlig jente som heter Nicole van Gremberghe, som vår Gjeste Designer!
Hun har en leken stil og elsker å bruke sterke farger, men tro meg hun kan og sine vintage prosjekter :D
Kanskje noen av dere kjenner henne igjen som designer i et par andre utfordringsblogger ifra Nederland.
Hun er nemlig Design Team medlem hos Derwent-blog og hos den ny oppstartede juleutfordringsbloggen Christmas Challenges {with-sketches}

Hennes blogg er noe for seg selv, og absolutt verdt titten innom, bare navnet på bloggen selv er vakkert, ta en titt innom henne for herlig inspirasjon:
'Sommerfugler fra Norge'


Her er en liten presentasjon av Nicole:

Nicole van Gremberghe

Hei! Jeg er Nicole og i 2008 flyttet jeg fra Nederland til Norge med min familie. Da letet
jeg etter noe kreative damer og nå kommer vi hver mandag sammen og scrapper og
skravler .

Jeg begynnte med scrapbooking i februar 2006 og nå lager jeg mest kort. Julekort er
jeg mest glad i å lage. Jeg hvet ikke helt hva min stil er, men jeg liker i hvert fall veldig
(bright colors). Mine stempler farger jeg med blyanter, Derwent coloursoft pencils. Men
jeg må inrømme at jeg ekspirimenter nå også litt med Copics.

Utenfor å være kreativ selv, liker jeg å lese om kortlaging og scrapbooking på internett
og i blader. Det fins også så mange inspirerende bloggs og sånt da ute. Tusen takk for
muligheten til å vise dere en av mine kreasjoner. Takk for meg!

Nicole

Ingen kommentarer: