onsdag 1. juni 2011

Gjeste Designeren for Juni 2011


Denne måneden har vi fått med oss Benita Bruncke som vår Gjeste Designer!
Ei kreativ dame fra Danmark, hun lager de utroligste verk i Vintage (og andre prosjekter), så bloggen hennes er absolutt verdt en titt innom :D
Hun er med i Design Teamet til Vintage Udfordring og driver denne sammen med Dorthe og Linda
Her er en presentasjon av henne selv;

Benita Bruncke

Jeg hedder Benita og kommer fra Sønderjylland tæt på den dansk-tyske grænse. Jeg har scrappet i mange år efterhånden, men har først for alvor fået øjnene op for vintage inden for det sidste år. Grunden til jeg startede med at scrappe, var min søn. Da jeg var gravid med ham, ville jeg lave en barnets bog, og det fik langsomt mine øjne op for scrapbooking. Nu kan jeg ikke forestille mig at bruge min fritid på andet - og det er også gennem scrapbooking jeg har fået mine to aller bedste veninder. :)
Min normale scrappestil er soft vintage. Jeg er ikke til overpyntede kort eller layouts, men satser mere på det simple og romantiske. "Less is more" nærmere end "more is more". Men jeg forsøger at udfordre mig selv hele tiden og synes også at jeg ændrer stil konstant. Måske er det derfor jeg laver et nyt navneskilt hver gang jeg deltager i en convention rundt om i landet. Jeg er vild med teknikker og forsøger at bruge mindst to på alt hvad jeg laver.

Ingen kommentarer: