tirsdag 1. februar 2011

Utfordring 33

God Morgen alle sammen!
Og velkommen til en ny utfordring her hos oss! :D
Idag er det som tidligere skrevet - 1 Februar.
Og det betyr jo og EN NY UTFORDRING her hos oss!!

Men før vi kommer så langt som til å avsløre den nye utfordringen, skal vi kåre vinneren av utfordring 32!
Dere skulle finne inspirasjon i eventyr & fantasi og rett og slett skikkelig leke dere :D
Og det har hele 31 stk av dere gjort, og FOR NON FANTASTISKE kort og kreasjoner dere har laget. Vi har kost oss sååå! :D
tusen takk!
Lengre nede finner dere slide showet med Design Teamet sine favoritter, men vinneren denne gangen er trukket med Random. org!!
og den heldige denne gangen ble;


Og bak tallet nummer 5 finner vi denne flotte kreasjonen;



Og eieren av dette lekkre kortet er

Camilla!!



Gratulerer så mye Camilla !!
Send oss en mail til kortomania(at)gmail(dot)com med din kontakt informasjon.
Så sender vi deg premien din fra Korthobby.no så fort vi kan :D

Her er et lite slide show med design teamets favoritter;



******


Da er vi kommet til dagens høydepunkt, nemlig;

Utfordring nr 33!

Denne gangen vil vi at dere skal lage et kort som ikke er den vanlige ''standard'' størrelsen 6' x 6' (6 by 6 inch eller 15cm X 15cm om du vil :D )

Så alt over eller under, eller med forskjellige lengder/ sider, runde, ovale, firkantede... alt er lov - så lenge du ikke lager det 6' x 6' :D
Høres dette ut som en flott oppgave du kunne tenke deg å bli med på, så sleng med et bidrag da vell! :D
Vi gleder oss til å se hva du lager :D


'Robyn's Fetish Digital Stamps And More' er en ny sponsor vi har for året og dem sponser premie denne gangen!
Robyn sponser med 5 digitale motiv eller 4 digitale motiv & 1 papir sett til vinneren!!
Hun har mange søte motiv og masser av flotte digitale papir sett. Digitale papir kan man bruke om igjen og om igjen, og utrolig greit å ha i hende til et stort prosjekt og vite at en ikke går tom for akkurat den fargen man vil bruke!! :D

Kort 'O' Mania Design Team har fått æren av å designe med noen av hennes digi motiv & 1 papir sett. Under ser dere et bilde av de 4 forskjellige digi motivene vi i teamet har brukt & det papir settet en del av oss i teamet har brukt :D

Digi Motivene;

Digi Papir settet:


Her er våre Design og Vår tolkning av Utfordringen;

Gjeste Designer Februar 2011
Anette Håland
Og her er hennes første design for oss;


DT - Guro

DT - Hege
har brukt papirer ifra digi papir settet


DT - Heidi
har kun brukt papirer ifra digi papir settet & hun har scrappet et lite pose kort


DT - Jeanette


DT - Lene

DT - Linda
har kun brukt papirer ifra digi papir settet & har scrappet et staffeli kort i 5' x 5'

DT - Lisette
har kun brukt papirer ifra digi papir settet

DT - Nelle

DT - Trine


For en nærmere titt og for flere detaljer av DT - sine bidrag, ta gjerne en titt innom hvert enkelt sin DT's blogg :D


Link ditt bidrag opp med dirkekte link til Inlinkz innen 14. Februar klokka 20:00
fra en blogg eller et åpent galleri :) Har du ikke blogg e.l., kan du sende ditt bidrag på mail til kortomania@gmail.com (mrk ditt bidrag med navn og utfordring)
Vi vil og minne på om å lese våre små regler før du entrer ditt bidrag :D
Tusen takk :D


Happy Scrappin!!
Klemmer fra alle oss jentene i Kort O Mania

Bidrag Mottat På Mail for Utfordring 33;

Vi har mottat 2 flotte bidrag ifra ei jente som heter Sissel,
her er hennes kort;


Sissel Flisnes
kort 1

Sissel Flisnes
kort 2



Vi har fått ny Linker!
Den fungerer likt som vår forrige, faktisk mye lettere :D
Er det noe dere lurer på, så ikke nøl med å sende en mail, så skal vi hjelpe så godt vi kan :D



17 kommentarer:

Wenche sa...

inlinkz fungerer ikke helt greit akkurat nå.
Her er link til bidrag fra meg:
http://wenchespapirverden.blogspot.com/2011/02/en-bok-pa-bestilling.html

Klem, Wenche :0)

Linda S. L sa...

hm... rart. jeg har testet linkeren selv nå, både med direkte link og blogg link og jeg får det til...
jeg skal se om jeg klarer å legge inn din link... men vet ikke om det går siden bildet du evt skal legge inn, ikke er på min data maskin...lol
Men jeg skal prøve, så sletter jeg ting igjen :D

Wenche sa...

Jeg får fylt ut feltene med info, men ikke trykket på Next Step. Teksten "Kommentarer" ligger over.
jeg kan forsøke hjemmefra med en annen browser.

Klem, Wenche :0)

Linda S. L sa...

hm... så rart
hvilken nett leser bruker du?
jeg bruker firefox og med den får jeg lagt inn i hvertfall...skal teste ut explorer og..
takk for at du sier ifra :D
Dette skal jeg se om jeg får bukt med i løpet av dagen :D

Linda S. L sa...

fikk til å linke ved å bruke explorer nettleseren også...
rart at om ikke det skulle gå Wenche. Men si ifra igjen om duikke får det til, så skaljeg gjøre det for deg :D

lissy-hanne sa...

Hej, Jeg vil gerne være med denne gang , så her er mit bud.

Wenche sa...

Da var linkingen på plass ;)
Wenche ;)

Iren sa...

Heia! Jeg får dessverre ikke til å linke bidraget mitt enda jeg for når jeg har lagt inn alt går det ikke ann til å trykke på next kommer bare inn i din bloggside da Wenche :o

Iren sa...

Glemte å si det står teksten 7 kommentarer over der hvor next står virker som noe har forskjøvet seg eller noe :O

Iren sa...

Da gikk det fint å linke ;)

Ha en fin kveld ;)

Camilla sa...

Wee! Jeg vant forrige utfordring og er super happy for det! :D Tusen takk random org som falt på mitt bidrag.. hihi..
Syns den nye utfordringen virker spennende, må vel nesten prøve meg.

Klem Camilla

mettepip sa...

Hei!
Jeg har det samme problemet som Wenche her. Får lagt inn opplysninger, men ikke trykket "fullfør" fordi kommentarfeltet ligger over!
Her er link til mitt bidrag:

mitt bidrag

mettepip sa...

Tror ikkel inken virker heller jeg, men her er bidraget mitt i alle fall:


http://mettepipsscrappeblogg.blogspot.com/2011/02/min-frste-bok.html

mettepip sa...

Jeg får fortsatt ikke lagt til linken. Har prøvd i flere dager nå, men problemet med at "kommentarer" står over der jeg skal trykke Upload er det samme!

Linda S. L sa...

Da har jeg fått lagt inn linken din mettepip, jeg beklager at jeg ikke har fått sett det tidligere.
Jeg forstår desverre ikke hva dere mener med at kommentar feltet står over, hos meg er alt normalt... kan det ha noe med nettleserene å gjøre?? jeg vet desverre ikke og desverre ikke noe jeg vet om det er mulig å gjøre noe med...
Men er det problemer med dette framover også, så legg igjen linken i kommentar feltet og så legger jeg det evt inn :D
tusen takk :D
klem linda s l

Iren sa...

Hei igjen ;)

Prøver å legge ut enda et kort jeg men får opp samme problem som sist med å legge ut så her kommer kortet da ;)

http://irensm.blogspot.com/2011/02/et-lilla-kort.html

Iren :o)

Mea sa...

Da har jeg lagt til mitt bidrag. :)

Ha en fin dag.