tirsdag 16. november 2010

Utfordring 28

God Morgen alle sammen!
Og velkommen til en ny utfordring her hos oss! :D
Vi skriver alt 16. November.
Ute har vi alt erfart vinterlige dager med snø og kulde, og så milde dager igjen.
Men tid for hobby virksomhet er det ikke mangel på i alle land i hvertfall!
Det har strømmet inn med bidrag fra dere i bøtter og spann. Og det er sååå morro å se alt det flotte dere lager! Vi får virkelig en hard nøtt å knekke når det kommer til å kåre vinneren av utfordring 27! tusen tusen takk til alle som deltar, dere gjøre dette til hva det er!
GØY! :D
Vinneren av utfordring 27 vil bli kåret i de nærmeste dagene, så følg med - følg med! :D

Nå over til det dere kanskje har ventet på :)

Utfordring 28
Oppgaven til dere denne gangen er ganske enkel igrunn, du skal rett og slett lage et kort hvor du dekorerer forsiden, baksiden og en valgfri innside (kan og dekorere begge innsidene altså)
Du kan velge akkurat selv hva du vil lage, om det er bursdagskort, julekort etc. så lenge du følger kiteriene i oppgaven og at det er synlig med bilder :D

Premien denne gangen er sponset av Nikki Sivils Scrapbooker, med masser av herlige produkter;

2 kit fulle av lekkre papirer, stempler etc.
Denne må dere ikke gå glipp av!! :D





Vi har vært så heldige å fått lekt oss med en del Nikki Sivils Produkter/Paprier vi jentan i teamet, og ikke minst vår gjeste designer for November.
Her kommer våres kort og kreasjoner for litt inspirasjon;


Gjeste Designer Linda SS
Lys - Julekort med Nikki Sivils Produkter
forsiden



innsidene og baksiden

Satt og kikket på de flotte arkene jeg fikk, og så prøvde jeg å tenke litt i julebaner… Så fikk jeg øye på noen telys som lå igjen på pulten min etter at jeg laget mitt første telyskort en dag… Og da bare poppet ideen ned i hodet.. J Jeg brukte hele arket på dette kortet, og syntes det gjorde seg veldig godt.. J Kommer nok til å finne meg flere slike ark for flere telyskort…

Videre vil jeg si tusen takk for at jeg fikk være med dere denne måneden… det har vært så superkjekt som det er mulig å bli… Og jeg har storkost meg med kreasjonene, de flotte arkene og det herlige digi-stempelet jeg fikk… Tusen tusen takk… J

Så ønsker jeg alle en herlig førjulstid, ja for den har jo begynt den nå… J

Klem fra LindaSS


Vi takker for din supre innsats som GDT Linda, og gleder oss til å følge deg videre i alt det flotte du lager.

*****

DT - Linda

Bursdagskort med Nikki Sivils produkter
forsiden


innsiden og baksiden


DT - Linda

Julekort med Nikki Sivils Produkter
forsiden


stående og innsiden


baksiden


DT - Guro

Julekort med Nikki Sivils produkter




DT - Guro

Bursdagskort med Nikki Sivils produkter




DT - Benedicte

lys kort laget med nikki sivils produkter
forsiden


innsidene


DT - Hege

Julekort med Nikki Sivils produkter
forsiden


Innsidene og baksiden


DT - Jeanette

Julekort med Nikki Sivils Produkter
forsiden



innsidene og baksiden


DT - Lene

Julekort med Nikki Sivils Produkter
forside

innside og bakside


DT - Lisette
Bursdagskort med Nikki Sivils Produkter
forside


bakside og innside


DT - Lisette

Julekort med nikki sivils produkter
forsiden


innside og bakside


DT - Trine:

Har laget et "easel card" til denne utfordringen!
laget med papirer fra Nikki Sivils
Forsiden av kortet:
kortet stående og viser sjult tekstplass

baksiden;



DT - Nelle

Julekort laget med Nikki Sivils Produkter




Link ditt bidrag opp med dirkekte link til Mr. Linky innen 30. November klokka 20:00
Fra en blogg eller et åpent galleri :) Har du ikke blogg ol, kan du sende ditt bidrag på mail til kortomania@gmail.com (mrk ditt bidrag med navn og utfordring)


Happy Scrappin!!
Klemmer fra alle oss jentene i Kort O Mania

11 kommentarer:

Gry-Heidi sa...

Så nyyydelige DT-bidrag !!
Jeg vet ikke om jeg er kvalifisert til å være med, da jeg har lagd en "bok-eske" og ikke et kort. Hvis dette ikke er godkjent, så bare slett bidraget mitt :o)

Klem, Gry-Heidi :o)

anita sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Hannapanna sa...

Tack för en roligt och utmanande utmaning. Fantastiskt fina kreationer från design teamet.
Kram, Hanna

pojjo sa...

Toppen kul utmaning :D
Kram

Nina sa...

Hei. Flott utfordring og supre dt bidrag. Jeg forsøkte å linke til bidraget mitt i går, men det har skjedd noe feil slik at bildene ikke kommer opp. Jeg har derfor laget et nytt innlegg og linket til det idag.
Mvh Nina

Eline sa...

Hei hei. Så flott utfordring. Jeg rakk endelig å delta hos dere igjen =)
Ha en fin uke.
Klem

Eline sa...

Prøver meg med enda ett kort. LItt usikker på om dere vil godta det, siden det er et kort med tag =).
Om ikke kan godkjenne det regner jeg med at dere styker det.
Ha en fin kveld.

Merethe sa...

Hei å hå
Fin utfordring, den måtte jeg prøve meg på, og da ble det med ett julekort.
Ha en fin uke

Scrappellen sa...

Så flott utfordring (passer meg veldig bra;D), så jeg la ved et bidrag til jeg:) Håper det går?
Ellers er det kjempeflotte DT bidrag, med masse inspirasjon!:)
Klem, Ellen

yanmaneee sa...

kyrie 7
kevin durant shoes
cheap jordans
golden goose
yeezy
supreme clothing
nike sb
air jordan
yeezy boost 350 v2
supreme hoodie

ac blankets for summer sa...

Tack för en roligt och utmanande utmaning. Fantastiskt fina kreationer från design teamet.
red and black suit salwar
plain black salwar kameez for ladies