mandag 16. august 2010

Utfordring 22

Det er 16. August idag, og tid for NY oppgave!!
Tusen takk til alle dere som har lekt med fargekombi oppgaven vår, som vi hadde i utfordring 21! Det har hvert utrooolig gøy å se så mye forskjellig komme ut av dem 3 fargene vi gav til dere :D
Vi vil annonsere vinneren av utfordring nr 21 senere idag eller i morgen, når vi har kommet fram til hvem den heldige er :D
NÅ til den nye utfordringen;

For Utfordring 22
har vi en liten oppgave til dere,
Dere skal bruke deres FAVORITT stempel!! + at vi vil gjerne ha noen ord om hvorfor du valgte akkurat dette stempel motivet etc :D
Du kan lage kort, LO, eske, dekorere noe, eller hva det måtte være, så lenge du følger kriteriene i oppgaven vår!


Premien denne gangen blir sponset av ingen ringere enn Whiff Of Joy Stamps!

Og dem sponser vinneren med 1 av dem fantastiske nye stemplene fra demmes nyeste party collection 2!!
Med stilige; willow with coffee to go!! :D
Skjekk så stilig hun er!!



Teamet har letet fram sine favoritt stempler og lekt seg med disse som litt inspirasjon til dere. Og også beskrevet litt om valget sitt :D
Her kommer de;

Jeanette


Jeanette sier; Jeg har brukt Henry Celebrating Mouse fra Whiff of Joy som er mitt favorittstempelmerke. Henry Celebrating Mouse er også et av dem jeg har brukt flest ganger, fordi det er så anvendelig! :)


Benedicte
Benedicte sier; eg har brukt Moth Fab fra Stampotique /Daniel Torrente. simpelthen elsker disse stemplene! eg har og laget en skult tag på kortet, med en av de billettene eg pleier å bruke inni kortene mine


Lisette
Lisette sier; Jeg har valgt Hydrangea fra Hero Arts, som er et af mine favorit stempelmærker. Lige det her stempel synes jeg er meget smukt , både i sin enkelhed som på kortet eller når det er stemplet med sort og farvelagt inden i med f.eks. distress ink


Heidi
Heidi sier; Jeg har brukt "Willow med blomsterkurv" fra Whiff of Joy som motiv og teksstempel fra North Star Stamps.

Aud Kirsten
Aud Kirsten sier; Jeg har valgt denne Gorjuss jenta som er en av mine favoritter og hjørnestempel fra Stempelglede!


Hege
Hege sier; Jeg elsker motivene av spreke damer i forskjellige varianter fra Artsy Imaginations. Jeg kjøpte disse stemplene til innbydelser til min 50 års dag, og jeg elsker å bruke de på bursdagskort. Damer i alle aldere liker disse hvis de ser litt nøyere etter. Mye å kjenne seg igjen i. Og så må det være litt tekster til, noen til ettertanke, og noen litt morsomme. Et kort med mening liker jeg å gi bort og å lage. Drar vel litt med meg fra det å scrappe en LO når jeg lager kort. Og det tar utrolig lang tid å bli ferdig......


Linda
[kommer]


Link ditt bidrag opp med dirkekte link til Mr. Linky innen 30. August klokka 20:00
Fra en blogg eller et åpent galleri :) Har du ikke blogg ol, kan du sende ditt bidrag på mail til kortomania@gmail.com (mrk ditt bidrag med navn og utfordring)


Happy Scrappin!!
Klemmer fra alle oss jentene på Kort O Mania


8 kommentarer:

Dorte sa...

Jeg har linket mit kort som nr 14. Grunden til at Lil Lolitas Willow -for tiden- er et af mine favoritstempler skyldes flere ting; hun er flot og dejlig, nem at farvelægge, passer til mange anledninger og til papir med spræl i.
kh dorte

Line sa...

Mitt bidrag er et kort med tags. Forsiden har ingen stempler, men på den ene tagen er et av mine favorittstempler. det er et tekststempel som jeg bruker mye.

Snabbscrapparen sa...

Tack för en rolig utmaning!

Pillan sa...

Jag har länkat mitt kort som nr 29. Den här stämpeln är en favorit eftersom jag tycker hon är så söt och användbar till mycket... Den kommer från Bildmålarna.

Anonym sa...

Kjempeflott utfordring! :)

Gry-Heidi sa...

Så nyyyydelige DT-bidrag !!

Klem :o)

Linda S. L sa...

Tuuuusen tusen takk for utrolig flotte bidrag alle sammen!! Jeg har hvert innom å tittet på alle sammen, jeg har bare desverre ikke fått tid til å kommentere i det siste pga sykdom... beklager dette :D

Men det har hvert så gøy å titte på alt det fine som er blitt laget!
Ikke lenge til igjen nå, så annonserer vi vinneren med Random. org :D

klemmmmm

theloez sa...

official statement www.dolabuy.ru his explanation high quality replica bags click here for more Louis Vuitton replica Bags