fredag 9. april 2010

Bonus! Bonus! Bonus!

-10.04.2010-
God morgen! God Morgen!

Og velkommen til Kort 'O' Mania sin første BONUS OPPGAVE!!
Vi har kommet på at vi må jo ikke glemme disse gutta våres der ute, både små og store. Dem har jo litt bursdager ol dem også, og ikke minst; dem syns det er like morro (sånn dyyypt innerst inne) å få et eget hjemmelaget kort eller en eske med godsaker i...
Så da tenkte vi at vi skal ''hylle'' våre gutter ved å arrangere en konkurranse bare til dem.
Altså...
Oppgaven går ut på;

Vi vil at dere skal lage et kort, eske eller hva det måtte være: Til en Gutt/Mann!!

Fristen for innlevering er 28 April kl 22:00
Og vinneren blir trukket av vår ''venn'' Random.org :D


Premien for denne bonus utfordringen er fra 'vår egen' Aud Kirsten
trykk på logo'n for å komme til salgsboden
Og her det det lekkre en heldig vinner kan få;

Vi har utfordret oss selv som vanlig :D
Her kommer litt inspirasjon fra Design Teamet


Lisette


Anne Bente

Hege


Benedicte


Heidi


Aud Kirsten


Linda


Jeanette




Fristen er altså 28. April klokken 22:00 (nordisk tid)
Last ditt bidrag opp i Mr. Linky med direkte link til ditt bidrag, fra din blogg eller åpent galleri.
Har du ingen av delene, kan du sende oss en mail med ditt bidrag til; kortomania@gmail.com
Merk ditt bidrag med navn og hvilken utfordring :D


Vi gleder oss sååå mye til å se hva dere kommer opp med til våres gutter/drenger :D

Store klemmer fra alle oss jentene i Kort O Mania

ps. Har du lyst til å lage noe mere, og da litt ''jentette'' om så... Ikke glem å ta en liten titt på vår pågående utfordring da ;=)
Utfordring ¤ 14



19 kommentarer:

Trine sa...

Hei, Da var jeg første mann til å poste mitt bidrag. Det er også første gang jeg deltar her... blir nok flere ganger.

mettepip sa...

Da har jeg akkurat laget et guttekort så dette passet jo ypperlig!

Linda W sa...

hei
For en flott utfordring.
Legger med et kort jeg laget igår håper det e greit..
Takk for alle hyggelige kommentarer
dere legger igjen etter dere.
Ha en fin kveld, klem:)

-Sanna- sa...

Gutt/mann-kort er alltid en utfordring, synes jeg. Men det er jo nettopp utfordringer som er morsomt. Så her kommer mitt bidrag.

Mim... sa...

Nu har jag försökt mig på ett herrkort

mettepip sa...

Hmmm - bare et spørsmål. Kan det være kort til guttebaby også?

Laila sa...

Hei, mitt første bidrag til deres utfordring!! Så utrolig masse flott som blir produsert rundt i verden :-)

Renate sa...

Da har jeg lagt inn mitt bidrag. Krysser fingrene for meg selv! ;-)

Hege sa...

Mitt bidrag er da lagt inn:)

Linda S. L sa...

Heiiii :D
sååå koselig med så mange tilbakemeldinger!

mettepip; selvsagt gjelder det til dem små bebi guttene også :D er jo gutter det og :D

klemmmmm

RitaK sa...

Her er mitt bidrag :-)))

Renate sa...

Nok et bidrag levert! :)

Marita sa...

Da har jeg lagt inn mitt andre bidrag.. ^_^ Moro dette.. =)

Linda S. L sa...

suuupert jenter! masse herig å titte på! :D
klemmmm

Anita sa...

Da har jeg laget mit bidrag til bonus konkurransen. jeg er en nybegynner til dette men tenkte jeg ville prøve meg på konkurransen for der! :-D

Anita sa...

Jeg ser jeg gjorde en feil så jeg har havnet 2 ganger på lista! For jeg limte inn bare blogg adr den første gangen men den andre gangen fikk jeg limt inn den direkte linken til bidraget mit. beklager rotet!
Har ikke vært med på dette før :-)

Anonym sa...

Da har jeg levert et bidrag, super oppgave! :))

Merete/Scrappeguri sa...

Da har jeg lagt inn mitt andre bidrag, kjekt å prøve seg litt på konkuranser. Flott oppgave til meg, liker det å lage guttekort.

Hildegunn sa...

Jeg har levert noen bidrag :)
Flotte kreasjoner fra DT også!