tirsdag 29. desember 2009

Udfordring 8

Udfordring 8
denne gang vil vi meget gerne se Vintage.
Lav et kort , æske, ja kun fantasien sætter grænser.
Vi glæder os meget til at se jeres flotte bidrag rundt om på bloggene, for uden jer ingen blog :)
Her er DTs bidrag denne gang
Anne BenteAud Kirsten
Lisette

hege

Benedicte

Linda

Gevinsten denne gang er de super flotte stempler her, som kommer fra
StampersHeaven.der er bare så meget flot derinde, så tag et kig derind
www.stampersheaven.no
Vi vil gerne have jeres bidrag inden den 13 januar klokken 18,00
Jers bidrag må gerne bruges sammen med andre konkurencer.

51 kommentarer:

Knerten sa...

Hm, tror ikke jeg klarte å linke bidraget mitt opp her; sjekk her

Hanne sa...

Flotte DT-kort!

her er mitt kort

Mutte sa...

Tigtig Godt Nytår til jer alle.
Her er mit bidrag

Pia sa...

så flotte DT bidrag. Mit kort kan ses
HER

Jette / ma11edina sa...

Dejlig udfordring. Her er
mit bidrag

Mia sa...

mitt bidrag

Gro sa...

Kjempefin utfordring.....
Jeg liker vintage... :-)
Mitt bidrag kan du se her

Klem Gro

Anne sa...

Flott oppgave og nydelige DT-bidrag! Her er mitt bidrag

Riktig godt nyttår!

Anonym sa...

Flotte bidrag, og spennende utfordring
Mitt Vintagekort

Hege sa...

Spennende utfordring og flotte bidrag fra DT:) Jeg liker vintage, og slenger meg på med to kort som kan ses her

Godt nytt år alle sammen og lykke til:)

Ann Cicilie sa...

Takk for utfordringen :)

Her er mitt bidrag:)

Lenas kort sa...

Godt nytt år!
Her er mitt bidrag :-)

Gunn-Hege sa...

Jeg elsker vintage..... her er
mitt bidrag
MVH Gunn-Hege

Karina Beck sa...

Det er flotte Vintage DT bidrag I har lavet.

Her er mit kort

Gry-Heidi sa...

Godt Nytt År :o) Lekre DT-kreasjoner!
Mitt bidrag kan dere finne HER

Klem :)

Peninia / Gosia sa...

It my:) http://peniniaart.blogspot.com/2009/12/od-serca.html

Linda Brun sa...

Godt nyttår.
Kjempeflotte DT bidrag. Her er mitt
vintage look baby kort.

Fru Larsen sa...

Her er mit kort

Dejligt at kunne deltage igen :D

Fru Larsen sa...

Et kort mere

Håber at det er OK at deltage med 2 kort, kunne ikke se det nogen steder... :)

Evens mamma sa...

<+a href="http://evensmamma.blogspot.com/2010/01/utfordring-8.html"> her<+/a+>
er mitt bidrag

sonja sa...

Her er mit bidrag.http://www.blogger.com/post-create.g?blogID=1579303350208407499

Toi9 sa...

Her er mitt kort.
Mange fine fra dere i DT :)

Ønsker dere ett fint og kreativt 2010 !

Filharmonica sa...

Herlig utfordring, og flotte bidrag fra designteamet :-)

Her er mitt vintage kort

Jeanette sa...

Så flotte DT-bidrag.
Her er mitt bidrag!

Linda W sa...

Godt nyttår til alle i teamet..
nok en herlig utfordring liker at de er artige og såpass fri...
Her kommer mitt bidrag..

http://lindassaksogpapir.blogspot.com/2010/01/kort-og-mania-8.html

Ha en fin dag alle sammen, og igjen takk for deres hyggelige og oppmuntrende kommentarer...

Linda W sa...

hei igjen.
Tror jeg har lært meg og linke bidraget mitt jeg får prøve...
du finner mitt bidrag
HER

Bibbi sa...

Dere kan se mitt bidrag her

Linda W sa...

Hei igjen
Nok ett bidrag fra meg:)

Her er kortet

Ha en fin kveld:)

Ann Cicilie sa...

Her kommer nok et vintagekort fra meg:)

sonja sa...

bilde

Else Slipsager Petersen sa...

Dejlig udfordring. Her er så mit kort:

tekst her

Berit Synnøve sa...

Prøver igjen.
FLott utfordring og lekre DT kort.
Håper mitt kort er godkjent ;)
Du ser det her

Klem fra Berit

Mette sa...

Hej og rigtig godt nytaar.

I kan finde mit bidrag her http://danishstamper.blogspot.com/2010/01/2-cards.html
og det er mit forst "vintage" kort.

Knus Mette

Linda W sa...

Hei igjen
kommer med ett til jeg. Tusen tusen takk jenter med denne utfordringe har jeg virkelig funnet min stil, takk!!
Bidraget finner dere her

Anne H. sa...

Godt nytt år!
Flotte bidrag fra DT!
Her er mitt bidrag.
Anne :)

Mette sa...

Jeg elsker vintage så denne utfordringen var midt i blinken for meg!!
Mitt bidrag!!

Mette

Anne sa...

Flotte DT bidrag!!

Her er mitt bidrag

Kari sa...

Her er mitt bidrag:
Vintage kort

Linda W sa...

Hei
Prøver meg igjen..
her finner dere Bidraget mitt.
Ha en fin lørdagskveld, klem:-)

Cecilie sa...

http://cecilieshobbysaker.blogspot.com/2010/01/frste-kort-til-kortomania.html

Her er mitt aller første bidrag

Bococco sa...

Mitt Vintage bidrag

Jeg har aldri lagt til slike linker før, så jeg håper det gikk bra! :)

Klem!

Linda W sa...

elsker vintage jeg..
mitt bidrag

Vibeke sa...

Herlig utfordring:)

Må prøve meg på slik linking da:
"Sammen er vi dynamitt"

Sammen er vi dynamitt

Marianne sa...

Godt nytt år!
Her er mitt bidrag til utfordringen.
ha en super uke!

Andersen sa...

vintage udfordring
Her et bidrag mere til udfordringen. sikke flotte produkter i har fået lavet.

Guro sa...

Så masse flotte kort dere har laget :-)
Jeg vil gjerne være med i denne utfordringen, her er mitt bidrag

http://guroslekeplass.blogspot.com/2010/01/vintage-kort.html

Hilsen, Guro

Gro sa...

Endelig er jeg med på en utfordring her hos dere igjen. Flotte DT kort!
Her finner dere mitt kort.

Regnbuedrops sa...

har laget en vintage eske som jeg vil bruke som mitt bidrag til utfordringen, se den her

Jeanett sa...

Her er mitt første bidrag til deres konkurranser. Takk for en kjekk utfordring!

Anonym sa...

curry 7
golden goose outlet
ggdb
curry 8
golden goose

Anonym sa...

a bathing ape
bape clothing outlet
fear of god t shirt
hermes
off white hoodie
golden goose outlet
off white shoes
goyard bag
golden goose black friday
nike off white